Інноваційний розвиток вищої освіти : тези доп. міжнар. наук.-метод. конф., 10 - 11 берез. 2010 р. / ред.: А. А. Мазаракі, Н. В. Притульська, Т. А. Ротова, Т. І. Гусєва, О. Д. Щетініна, Т. В. Божко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 400 c. - укp.Розглянуто сучасні підходи до забезпечення якості освіти, зокрема, висвітлено досвід створення ефективних робочих команд і впровадження тренінгових систем у навчальний процес. Охарактеризовано інноваційні інструменти методичного забезпечення наукових досліджень студентів. Проаналізовано актуальні напрямки розвитку університетських систем менеджмента якості. Висвітлено концептуальні підходи до реформування вищої освіти в Україні. Розглянуто сучасні інноваційні освітні технології, зокрема, тестування, використання інтернет-ресурсів, дистанційну освіту, ігрові методи навчання, показано їх роль у підвищенні якості вищої освіти. Розкрито особливості формування та розвитку інтелектуально-творчого потенціалу студентів. Досліджено психолого-педагогічні проблеми навчання та виховання у ВНЗ, розроблено програму психодіагностики адаптивних можливостей особистості. Обгрунтовано шляхи оптимізації адаптивної та мотиваційної сфери студентів у процесі навчальної діяльності, висвітлено перспективи розвитку освіти для дорослих в Україні. Рассмотрены современные подходы к обеспечению качества образования, в частности, освещен опыт создания эффективных рабочих команд и внедрения тренинговых систем в учебный процесс. Охарактеризованы инновационные инструменты методического обеспечения научных исследований студентов. Проанализированы актуальные направления развития университетских систем менеджмента качества. Освещены концептуальные подходы к реформированию высшего образования в Украине. Рассмотрены современные инновационные образовательные технологии, в частности, тестирование, использование интернет-ресурсов, дистанционное образование, игровые методы обучения, показана их роль в повышении качества высшего образования. Раскрыты особенности формирования и развития интеллектуально-творческого потенциала студентов. Исследованы псхиолого-педагогические проблемы обучения и воспитания в ВУЗ, разработана программа психодиагностики адаптивных возможностей личности. Обоснованы пути оптимизации адаптивной и мотивационной сферы студентов в процессе учебной деятельности, освещены перспективы развития образования для взрослых в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я431(0) + Ч311,01 я431(0) + Ю940.3 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА726273 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|