Шестопалова І. О. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. О. Шестопалова; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.Проаналізовано теоретичні та практичні засади індивідуалізації навчання іноземних мов у Великій Британії, яка відбувається на основі психолінгвістичного підходу. Проведено науковий аналіз теоретичних і практичних досягнень учених цієї країни з організації гнучкої системи навчання. Розкрито основні методи та засоби реалізації індивідуалізації навчального процесу в процесі вивчення іноземних мов. Виявлено типи та рівні індивідуалізації, наведено класифікацію навчальних стилів студентів, способи їх діагностики й обліку. Проаналізовано гнучкі навчальні програми та програми з навчання студентів навчальних стратегій, шляхи підготовки студентів до автономії у вивченні мови та неперервної освіти. Визначено позитивний досвід індивідуалізації навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії, який може бути творчо використаний у практиці ВНЗ України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА377032 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|