Сікорський П. І. Збірник наукових праць. Т. 2. Середня освіта / П. І. Сікорський. - Л., 2009. - 395 c. - укp.Висвітлено актуальні проблеми реформування середньої школи, національного виховання учнів і впровадження державно-громадської форми управління в освіті. Розкрито особливості використання педагогічної діагностики в роботі школи з формування всебічно розвинутої особистості. Проаналізовано філософсько-методологічні засади диференційованого навчання. Визначено соціально-економічні та психолого-педагогічні умови впровадження альтернативних технологій навчання. Увагу приділено аналізу традиційних форм навчання, перспективам розвитку в Україні ліцейної освіти, психолого-педагогічним і кібернетичним проблемам навчання математики, формуванню системи цінностей учнів засобами ураїнознавства. Освещены актуальные проблемы реформирования средней школы, национального воспитания учащихся и внедрения государственно-общественной форми управления в образовании. Раскрыты особенности использования педагогической диагностики в работе школы по формированию всесторонне развитой личности. Проанализированы философско-методологические основы дифференцированного обучения. Определены социально-экономические и психолого-педагогические условия внедрения альтернативных технологий обучения. Уделено внимание анализу традиционных форм обучения, перспективам развития в Украине лицейного образования, психолого-педагогическим и кибернетическим проблемам обучения математике, формированию системы ценностей учащихся средствами украиноведения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: В352183/2 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|