Сікорський П. І. Збірник наукових праць. Т. 1. Середня освіта / П. І. Сікорський. - Л., 2009. - 388 c. - укp.Наведено результати психолого-педагогічних досліджень з проблем диференційованого навчання та модульних навчальних технологій. Розкрито методологічні підходи до вирішення суперечностей педагогічного процесу. Визначено шляхи становлення державно-громадської форми управління в освіті. Запропоновано концепцію розвитку сільської загальноосвітньої національної школи. Увагу приділено проблемам класифікації методів навчання, принципам моделювання оцінювальних систем, питанням математичної обробки результатів психолого-педагогічних досліджень. Приведены результаты психолого-педагогических исследований по проблемам дифференцированного обучения и модульных учебных технологий. Раскрыты методологические подходы к решению противоречий педагогического процесса. Определены пути становления государственно-общественной формы управления в образовании. Предложена концепция развития сельской общеобразовательной национальной школы. Уделено внимание проблемам классификации методов обучения, принципам моделирования оценочных систем, вопросам математической обработки результатов психолого-педагогических исследований. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: В352183/1 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|