Балацинова А. Д. Дитяча обдарованість як психолого-педагогічна проблема / А. Д. Балацинова // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 28-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано основні підходи до визначення поняття "обдаровані діти", до виділення ознак обдарованості та типології обдарованих дітей. Встановлено, що складність феномену дитячої обдарованості у поєднанні з нестійкістю та нестабільністю його виявлення роблять оцінку здібностей конкретної дитини як обдарованої дуже умовною, що необхідно врахувати у практичній роботі з такими дітьми. Проанализированы основные подходы к определению понятия "одаренные дети", к выделению признаков одаренности и типологии одаренных детей. Установлено, что сложность феномена детской одаренности в соединении с нестойкостью и нестабильностью его проявлений оценивают способности конкретного ребенка как одаренного очень условно, что необходимо учитывать в практической работе с такими детьми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|