Фудорова О. М. Вища освіта як чинник підвищення соціального статусу осіб з обмеженими можливостями : автореф. дис. ... канд. соціол. наук : 22.00.04 / О. М. Фудорова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади соціологічного вивчення соціального статусу особи з обмеженими можливостями (ОМ). Визначено чинники та складові соціального статусу осіб з ОМ. Показано, що освітньо-професійний статус осіб з особливими потребами є визначальним в системі статусів осіб з ОМ. Зазначено, що відносини суспільства з такими особам складалися в межах таких моделей: опіки, соціальної ексклюзії та соціальної інклюзії. Розкрито місце та роль інклюзивної університетської освіти у формуванні та підвищенні соціального статусу осіб з ОМ. Виявлено університетські засоби, які сприяють інтеграції осіб з ОМ в сучасний соціум. Визначено механізми та чинники, що обумовлюють процес одержання якісної інклюзивної університетської освіти особами з ОМ за умов сучасного університетського комплексу. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*421.34 + С5*343
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384528 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|