Скрябіна Т. О. Формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії в процесі навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. О. Скрябіна; Ін-т вищ. освіти, АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.Досліджено проблему формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії у процесі навчання. Визначено структуру такого стилю діяльності, обгрунтовано показники та рівні сформованості її компонентів. Теоретично й експериментально доведено, що процес фахової підготовки студентів-істориків суттєво поліпшується за умов впровадження розробленої методики формування інноваційного стилю діяльності на базі реалізації запропонованих педагогічних умов стимулювання майбутніх учителів історії з метою досягнення успіху у професійно-педагогічній діяльності, спрямованого на використання інновацій у майбутній професійній діяльності, діагностики та корекції сформованості інноваційного стилю даної діяльності, діагностики та корекції його сформованості, орієнтування форм, методів, прийомів і засобів навчання організації навчального процесу на особистість студентів, розвиток інноваційної культури майбутнього вчителя історії, створення відповідного соціально-професійного та психологічного механізму його формування. Експериментально доведено ефективність розробленої методики. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА352589 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|