РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000269552<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тринчук В. В. 
Формування та розвиток маркетингу страхових компаній : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. В. Тринчук; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Розкрито суть понять "страховий маркетинг", "страхова культура", "страховий продукт", "страхова послуга". Визначено функції, принципи, цілі та завдання страхового маркетингу. Досліджено етапи становлення й розвитку страхового маркетингу у країнах заходу та в Україні. Значну увагу приділено проблемі формування маркетингової інформаційної системи, моніторингу страхового ринку. Наведено результати маркетингового дослідження рівня страхової культури вітчизняного студенства. Запропоновано шляхи удосконалення збутової та комунікаційної політики страхових компаній. Визначено напрями поліпшення механізму інтеракції між страховими компаніями та стимулювальниками, розглянуто схему поведінки страхувальника під час купівлі страхового продукту, модель оцінки якості страхових послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.7-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336284 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського