Парсяк В. Н. Формування корпоративних відносин в системі малого підприємництва : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01 / В. Н. Парсяк; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки". - К., 2004. - 32 c. - укp.Досліджено теоретичні і методологічні передумови формування корпорацій у сфері малого бізнесу. Розкрито суть, місце, специфіку та виявлено напрями розвитку економічних відносин, що його супроводжують. Визначено наслідки побудови корпорацій як засобу мобілізації креативного потенціалу малого підприємництва, включаючи його участь у міжнародному маркетингу і розвитку економіки країни на інноваційних засадах. З'ясовано стан та перспективи розвитку малого підприємництва з урахуванням особливостей поточної ситуації в економіці. Розроблено методико-прикладні основи імплементації найважливіших складових цілісної системи внутрішньофірмового менеджменту на малих підприємствах. Запропоновано заходи щодо впровадження в практику управління корпораціями планових прогнозів господарської діяльності, мотиваційної підтримки підприємницької та трудової активності на макро- та мікроекономічному рівнях з урахуванням інтересів держави, інвестора та найманого персоналу. Наведено тезу про поширення у сфері малого підприємництва переваг маркетингової концепції організації бізнесу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА330015 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|