Бадрак В. В. Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / В. В. Бадрак; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2000. - 20 c. - укp.Досліджено роль друкованих засобів масової інформації (ЗМІ) під час парламентської та президентської передвиборчих кампаній 1998 - 1999 рр. в Україні та визначено фактори ефективності впливу друкованих матеріалів на громадську думку. Дослідження проводилося на прикладі діяльності основних загальнонаціональних видань України. Проведено порівняльний контент-аналіз провідних друкованих ЗМІ. Висвітлено досвід роботи й оцінки соціологічних служб та іноземних спостерігачів. Обгрунтовано необхідність розвитку друкованих ЗМІ на сучасному етапі, розкрито їх роль у побудові в державі політично структурованого суспільства. Досліджено та класифіковано основні прийоми і методи, які використовувались пресою з метою впливу на електоральні настрої. Виявлено, що навіть за умов зростання рівня плюралізму та свободи друкованих ЗМІ, зростання професіоналізму у роботі національних видань, їх розвитку перешкоджає низка проблем. Наведено пропозиції щодо поліпшення політичної комунікації та вільного доступу до інформації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.11 + Ф018
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА308076 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|