Сікорський П. І. Теорія і методика диференційованого навчання в середніх загальноосвітніх і професійних навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / П. І. Сікорський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2001. - 39 c. - укp.Теоретико-методологічно обгрунтовано основи диференційованого навчання на всіх освітніх ступенях. Визначено поняття, систему дидактичних принципів диференційованого навчання, методологічні підходи до класифікації змісту, методів, форм і навчальних технологій за умов диференціації. Розглянуто взаємозв'язки між індивідуалізацією та диференціацією, диференціацією та інтеграцією. Представлено одну з апробованих моделей диференційованого навчання - модульно-рейтингову технологію, її методичні основи. Висвітлено проблеми реформування освіти в Україні та на основі принципу диференціації змодельовано цілісну структуру освітньої системи в регіоні та державі загалом. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.204
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА315293 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|