Огієнко О. І. Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах (друга половина XX століття) : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. І. Огієнко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2009. - 44 c. - укp.Розглянуто методологічні засади, національні, загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили розвиток освіти дорослих у скандинавських країнах у другій половині XX ст. Проведено історико-педагогічний аналіз еволюції освіти дорослих у даних країнах. Розглянуто процес формування феномену скандинавської освіти дорослих. Обгрунтовано періодизацію її розвитку, виокремлено й обгрунтовано загальні тенденції та особливості у різні історичні періоди. Обгрунтовано структурні та функціональні трансформації освіти дорослих у скандинавських країнах у другій половині XX ст. Досліджено основні складові функціонування систем освіти дорослих. Проаналізовано підходи до розвитку педагогіки у дорослих у скандинавському освітньому просторі. Визначено перспективні напрями, суперечності, закономірності та провідні тенденції, що характеризують розвиток скандинавської освіти дорослих у другій половині XX ст. Наведено рекомендації щодо особливостей використання скандинавського досвіду в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(441) + Ч443(411)63/64
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА364908 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|