Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ - початок ХХІ ст.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / А. А. Сбруєва; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2005. - 38 c. - укp.Досліджено ідеологічні положення, стратегії та результати середньої освіти розвинених англомовних країн 1990-х рр. - початку XXI ст. Визначено суть неоліберальної, неоконсервативної та неолейбористської ідеологічних складових освітньої політики правлячих партій англомовних країн. З метою цілісного аналізу реформаційних процесів сформульовано теоретичні засади розгляду чотирьох вимірів освітніх змін - політичного, структурного, культурного та людського. Розкрито особливості політичних механізмів реформ, а саме - централізаційно-децентралізаційних процесів: запровадження освітніх стандартів і програм автономного шкільного менеджменту. Подано характеристику реформ професійно-освітньої сфери як невід'ємної складової сучасних реформ середньої освіти. Проаналізовано теоретичні засади та процесуальні характеристики здійснення ринково-орієнтованих реформ. Зроблено висновок щодо суперечностей, недоліків реформ та умов їх ефективного запровадження. Наведено рекомендації щодо особливостей використання уроків дослідженого реформаційного досвіду в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(0)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА338745 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|