Король С. О. Розроблення дослідження регульованого приводу паливного насоса транспортного дизеля : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / С. О. Король; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2002. - 20 c. - укp.Запропоновано шляхи розв'язання науково-технічної задачі інтенсифікації впорскування палива в циліндр транспортного дизеля за знижених частот обертання колінчастого вала, що дозволяє підвищити експлуатаційну паливну економічність. Запропоновано спосіб безступінчастого керування кутовою швидкістю обертання кулачкового вала паливного насоса високого тиску (ПНВТ) дизеля шляхом установлення в серійний привід насоса нового конструктивного елемента - регульованого приводу, що забезпечує стабілізацію лінійної швидкості плунжерів на дільницях активного ходу. Наведено результати безмоторних і моторних випробувань ПНВТ дизеля ЯМЗ-238, оснащеного регульованим приводом. Використання приводу сприяло стабілізації основних показників процесу подачі палива на рівні їх значень для номінального режиму (тиск впорскування для деяких робочих режимів збільшився в 1,4<$Esymbol Ш>1,8 рази, її тривалість скоротилася на 20<$Esymbol Ш>35 %), а також дозволило знизити витрати палива для режимів холостого ходу на 7 <$Esymbol Ш> 8 % та часткових режимів зовнішньої швидкісної характеристики - на 3<$Esymbol Ш>5 %. Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-044.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА318879 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|