Марченко Г. В. Розвиток екологічної освіти в середніх школах Великої Британії у другій половині XX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Марченко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 23 c. - укp.Досліджено історичні умови виникнення і розвитку екологічної освіти в середніх школах Великої Британії, філософсько-світоглядні, природничо-наукові, соціально-культурні, теоретико-регулятивні та психолого-педагогічні засади формування цілісної, логічно організованої системи взаємодії природи та суспільства, яка грунтується на загальнолюдських і національних цінностях, на принципах гуманізації, цілісності, неперервності, міждисциплінарності, культуровідповідності, екоцентризму. Розкрито найважливіші підходи щодо відбору та конструювання змісту і педагогічних технологій екологічної освіти в середніх школах країни, що зумовлені етнопсихологічними та культурно-історичними надбаннями британців, узагальнено досвід організації позаурочної та позашкільної природоохоронної діяльності школярів. Відзначено роль громадських організацій у формуванні екологічної культури школярів. Визначено основні тенденції розвитку екологічної освіти в середніх школах Великої Британії. Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4ВЕЛ)2-3,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328832 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|