Штабов В. О. Підвищення ефективності роботи комплексу середньообертовий дизель - гвинт регульованого кроку : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / В. О. Штабов; Одес. нац. мор. акад. - О., 2004. - 18 c. - укp.Уперше установлено, що зниження амплітуди відсічної хвилі до небезпечної у процесі подачі палива насосами високого тиску двигунів внутрішнього згорання одержується завдяки інтерференції зустрічної хвилі, генерованої у спеціальному пристрої, наприклад, демпфері з амплітудою, вищою за відсічну. Показано, що процес демпфірування відсічної хвилі у процесах подачі палива найбільш вірогідно можна ідентифікувати за методом гідродинамічного розрахунку. Установлено, що ефективна циліндрова потужність середньообертових дизелів прямо пропорційна швидкості збільшення тиску в циліндрі під час згорання. Визначено, що у разі часткових режимів роботи СДВЗ підтримка циліндрової потужності здійснюється за температури й тиску надувного повітря в межах <$E44~ symbol Ш ~53~ symbol Р C>, 1,8 - 1,9 кПа відповідно. Запропоновано методику розрахунку генераторів коливань зустрічної хвилі у процесах подачі палива з амплітудою в межах (1,0 - 2,2) значень амплітуди відсічної хвилі. Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328331 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|