Кійко А. І. Підвищення ефективності протибуксувальних систем електровозів : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / А. І. Кійко; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2008. - 21 c. - укp.Досліджено проблему підвищення ефективності протибуксувальних систем електровозів за рахунок створення та впровадження мікропроцесорних систем виявлення межових сил зчеплення колісних пар з рейками, а також покращання тягово-зчіпних властивостей, зменшення паливно-енергетичних й експлуатаційних витрат електровозів. Запропоновано математичну моедль, методику й алгоритми моделювання на ПЕОМ. Виявлено та досліджено закономірності динамічних процесів у системі тяговий електропривід - колісна пара - рейкова колія - протибуксувальна система у разі їх різних параметрів і експлуатаційних режимів, на підставі яких розроблено та реалізовано алгоритм функціонування мікропроцесорних систем виявлення межових сил зчеплення, що запобігають розвитку буксування (юза) колісних пар з обмеженням їх відносного прокозування не більше <$E2 symbol Ь ~5~%> на всьому швидкісному діапазоні локомотивів. На підставі результатів експлуатаційних випробувань магістральних електровозів, обладнаних серійною партією розроблених мікропроцесорних систем запобігання буксуванню, підтверджено їх високу ефективність і стабільність буксування, які забезпечують підвищення тягово-зчіпних властивостей електровозів на <$E12 symbol Ь ~18~%> і зниження паливно-енергетичних затрат на <$E5 symbol Ь ~11~%>. Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-015.2 + О275.77
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА361944 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|