Хімчук Л. І. Психологічні умови формування технічного мислення в учнів 1-4 класів у позаурочній роботі : Автореф. дис... канд. психол. наук / Л. І. Хімчук; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2007. - 22 c. - укp.На підставі теоретичного аналізу виявлено, що технічне мислення учнів початкових класів є розумовою діяльністю, спрямованою на виконання різноманітних технічних завдань, створення нескладних моделей і макетів різних технічних об'єктів. Експериментально досліджено психологічні особливості прояву компонентів мисленнєвої діяльності учнів I - IV класів у процесі розв'язування технічних задач, а саме: мотиваційного, образного, понятійного, практичного, емоційно-вольового. Розроблено й експериментально перевірено концептуальну модель формування технічного мислення даних учнів, яка передбачає наявність соціально-психологічних та індивідуально-психологічних умов його формування на базі актуалізації ролі освітнього та родинного середовища, а також застосування мотиваційного та творчого тренінгів з урахуванням вікових можливостей школярів. Обгрунтовано методичні рекомендації щодо впровадження мотиваційного та творчого тренінгу для формування технічного мислення учнів молодшого шкільного віку у позаурочній роботі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.53-513 + Ю983.402.1 + Ч421.385.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА351136 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|