Періг І. М. Психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. М. Періг; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 23 c. - укp.Розкрито сутність, специфіку та психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу. Вперше запропоновано новий особистісний визначально-актуалізуючий підхід щодо виявлення та розвитку творчої обдарованості студентської молоді. Охарактеризовано показники, рівні, суб'єктивні й об'єктивні методи визначення даної якості у студентів ВТНЗ у процесі професійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель творчої обдарованості студентів технічного ВНЗ. Створено й апробовано психолого-педагогічну програму визначення, розвитку й актуалізації потенціалу творчої обдарованості майбутніх спеціалістів у галузі науки та техніки у навчально-виховному процесі, яка включає теоретичну та практичну частину. Доведено ефективність запропонованої програми та методики визначення, розвитку й актуалізації творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.241 + Ю945.1 + Ч481.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА348358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|