Виходцева О. А. Психологічні особливості засвоєння текстової інформації студентами вищих педагогічних закладів освіти : Автореф. дис... психол. наук: 19.00.07 / О. А. Виходцева; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 21 c. - укp.Визначено, що основними етапами засвоєння інформації є: сприймання текстового матеріалу, його розуміння, запам'ятовування, зберігання та актуалізація, відтворення та використання у навчальній і професійній діяльності. Виявлено, що саме розуміння інформації є провідним фактором ефективності засвоєння учбового матеріалу. Обгрунтовано, що сформованість когнітивних операцій читання, прийомів діалогічної взаємодії з текстом, базові знання з психології читання і теорії тексту становлять основу уміння опрацьовувати інформацію. Зазначено, що для успішного формування когнітивних операцій читання необхідно оволодіти прийомами структурування та переструктурування тексту, семантичного розмежування інформації, її стиснення та розгортання. Розроблено й апробовано програму розвитку вмінь, необхідних для успішного опрацювання тексту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю944.1-5 + Ч489.511.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА332931 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|