Ломова Т. О. Психологічні особливості агресивної поведінки старшокласників та її корекція в процесі навчальної діяльності : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. О. Ломова; Південноукр. держ. педагог. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 21 c. - укp.Визначено вияви агресії у старшокласників та можливостей їх корекції у процесі навчальної діяльності. Проаналізовано, що поряд з іншими (біологічними, соціальними, індивідуально-психологічними факторами) на агресивну політику старшокласників впливає набутий у процесі соціалізації позитивний досвід агресивних дій. Викладено, що змістом такого індивідуального досвіду, внутрішнього прийняття або неприйняття агресії, стають норми моралі, критерії поведінки, що прийняті у конкретному соціальному середовищі (школою, родиною). Визначено, що основне місце серед психолого-педагогічних умов корекції агресивних виявів у старшокласників посідають ті, що слугують самоорганізації особистості, саморегуляції власної поведінки учня, оптимізації мотивації досягнення, усвідомленню заходів і правил розумової діяльності та формуванню здатності до продуктивного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю983.402.3 + Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА364937 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|