Предик А. А. Проблема оцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи в Україні (50-ті - 90-ті роки ХХ століття) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. А. Предик; Київ. міс. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2009. - 20 c. - укp.Вперше проаналізовано теоретичні положення і практичний досвід оцінювання навчальної діяльності учнів початкових класів, що є ефективним чинником формування пізнавальної активності і творчого розвитку молодших школярів в умовах системного використання бальної і змістової оцінки, вербальних і невербальних засобів оцінювання. Визначено і розкрито характерні особливості структури, змісту, форм, методів і засобів педагогічного оцінювання навчальної діяльності молодших школярів. Розкрито сутність нетрадиційних підходів до оцінювання в початковій школі як передумови формування сучасної системи оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. З'ясовано можливості використання досвіду змістового і бального оцінування навчальної праці учнів початкових класів дослідженого періоду в сучасній освітянській практиці з метою творчого розвитку молодших школярів за умов особистісно орієнтованого навчального процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.221 + Ч421.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА364654 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|