Зварич І. М. Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США : автореф. дис... канд. пед. наук / І. М. Зварич; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.Охарактеризовано історико-педагогічні детермінанти оцінювання якості освіти. Визначено педагогічні принципи оцінювання якісного рівня знань студентів у вищих навчальних закладах США. Здійснено аналіз педагогічних підходів до стандартизованого оцінювання знань студентів. Виявлено його особливості за умов практично-навчальних ситуацій. Розроблено рекомендації щодо оцінювання знань студентів в українських навчальних закладах. Проаналізовано концептуальні засади стандартизації оцінювання, які передбачають врахування факторів, а саме: ідеальної освіченості особи; запитів ринку праці; вакансій; нормального розподілу; компенсаторної квоти; досяжного рівня; індивідуального поступу, обгрунтованої комбінації, неточного інтуїтивного підходу. На підставі порівняльно-педагогічного аналізу встановлено важливу роль підходів до стандартизації процесу оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах, що забезпечують об'єктивність, науковість, обгрунтованість і переконливість діагностики якісних показників професійної підготовки студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(7СПО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА355116 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|