Шумська О. М. Парадигми рецептивної критики (з досвіду Констанцької школи та школи "Критики читацької реакції") : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.05 / О. М. Шумська; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2006. - 20 c. - укp.Виявлено парадигми рецептивної критики в модифікаціях німецької та американської літературознавчих шкіл в типологічній співвіднесеності. З'ясовано роль і місце рецептивної критики в сучасному літературознавстві. Розкрито можливості рецептивної методології. Обгрунтовано генетичні засади рецептивності, зокрема української. Досліджено проблему взаємовпливу літературно-критичних шкіл рецептивної орієнтації у контексті розвитку нових напрямів літературознавства. Наголошено, що теоретичне осмислення проблем літературного тексту у європейському літературознавстві значною мірою підпорядковується напрацюванням Констанцької школи ("Поетика і герменевтика", вчення В.Ізера, Х.Р. Яусса). Засади американського варіанту рецептивної критики здебільшого викладено С.Фішем. Показано, що його ідеї сприяли виокремленню рецепції художнього твору як проблемної ланки, яка пов'язує в єдиний змістовний вузол різні підходи до інтерпретації тексту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 г(0)6 + Ш5(0)-329
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА346922 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|