Березівська Л. Д. Організаційно-педагогічні засади реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. Д. Березівська; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 43 c. - укp.Обгрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію, характер, наступність реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. Розроблено логіко-структурну модель як цілісний підхід до аналізу шкільних реформ, яка включає взаємопов'язані наукові складові (причини і цілі, принципи, напрями, хід, результати та наслідки, досвід шкільних програм). Висвітлено організаційні основи реформ школи як складові державної освітньої політики за схемою та механізми їх здійснення. Розкрито педагогічні засади шкільних реформ: трансформування принципів, на яких базуються реформи; напрями та результати, зокрема, найголовніші зміни в структурі, змісті шкільної освіти, методах навчання, організації навчально-виховного процесу, в системі управління. Узагальнено вітчизняний досвід реформування шкільної освіти, що дозволяє створити модель реформ, які можуть бути успішними за умови використання цієї моделі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) + Ч33(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА364286 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|