Пігур М. В. Методичне осмислення зв'язків словотвору й синтаксису як засіб оптимізації навчального процесу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Пігур; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.Досліджено проблему підвищення ефективності вивчення словотвору з використанням міжрівневих зв'язків у презентації словотвірного матераілу. Запропоновано способи взаємодії явищ словотвірного й синтаксичного рівнів, виділено найбільш обгрунтовані моделі такої взаємодії, проаналізовано програми та підручники з української мови для вищих педагогічних навчальних закладів щодо наявності в них досліджуваної проблеми. Розроблено методику експериментального вивчення словотвору (на основі міжрівневих зв'язків і функціонально-діяльнісного підходу), перевірено її ефективність. Суть методики полягає в опрацюванні словотвору укрупненими блоками з максимальним формуванням знань, умінь і навичок у всіх видах мовленнєвої діяльності, лінгвістичної та мовленнєвої компетенції, орієнтації на майбутню професійну діяльність (методична компетенція), зважаючи на міжрівневі зв'язки у презентації мовного матеріалу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.32
Шифр НБУВ: РА322423 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|