Коростельова С. А. Методика вивчення іменника у шкільних курсах російської та англійської мов (порівняльний аспект) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. А. Коростельова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.Розглянуто проблему створення методики вивчення іменника у шкільних курсах російської та англійської мов, що сприяє розвитку мовленнєвої компетенції особистості, яка володіє лінгвістичними знаннями. На підставі проведеного дослідження розроблено й експериментально апробовано методику вивчення іменника у порівняльному аспекті з урахуванням функціонального підходу на базі російської та англійської мов у шостому класі. За результатами експерименту доведено, що у процесі порівняльного вивчення даних мов школярі можуть використовувати транспозицію зіставлення отриманих знань й уникати інтерферентних впливів одних мовних фактів на інші, що дозволяє вивільнити час для цілеспрямованого вивчення різних функціональних особливостей іменників - семантичних, синтаксичних і стилістичних. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912.321 + Ш143.21-912.321
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА317663 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|