РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235373<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зельдіс В. В. 
Маркетингові дослідження на ринку цінних паперів : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В. В. Зельдіс; Європ. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Доведено необхідність проведення маркетингових досліджень на ринку цінних паперів й обгрунтовано доцільність використання його суб'єктами концепції соціально-етичного маркетингу. Уточнено сутність, проаналізовано методологічні передумови, визначено організаційні засади, побудовано концептуальну модель маркетингових досліджень. Розроблено алгоритм визначення переваг портфельних інвесторів відносно ризику. Обгрунтовано методичні засади управління ризиками вкладень у цінні папери. Досліджено технології здійснення спекулятивних операцій з цінними паперами та хеджирування. Систематизовано ризики портфельних вкладень у цінні папери. Запропоновано методику проведення маркетингових досліджень цінних паперів для здійснення портфельних вкладень. Створено програмний продукт, який забезпечує інформаційну підтримку прийняття управлінських рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.292-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347385 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського