Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235373<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Зельдіс В. В. Маркетингові дослідження на ринку цінних паперів : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В. В. Зельдіс; Європ. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.Доведено необхідність проведення маркетингових досліджень на ринку цінних паперів й обгрунтовано доцільність використання його суб'єктами концепції соціально-етичного маркетингу. Уточнено сутність, проаналізовано методологічні передумови, визначено організаційні засади, побудовано концептуальну модель маркетингових досліджень. Розроблено алгоритм визначення переваг портфельних інвесторів відносно ризику. Обгрунтовано методичні засади управління ризиками вкладень у цінні папери. Досліджено технології здійснення спекулятивних операцій з цінними паперами та хеджирування. Систематизовано ризики портфельних вкладень у цінні папери. Запропоновано методику проведення маркетингових досліджень цінних паперів для здійснення портфельних вкладень. Створено програмний продукт, який забезпечує інформаційну підтримку прийняття управлінських рішень щодо селекції акцій і формування фондового портфеля. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.292-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347385 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|