Караман С. О. Зміст і технологія навчання української мови в гімназії : Автореф. дис... д- ра пед. наук: 13.00.02 / С. О. Караман; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 37 c. - укp.Досліджено проблему змісту і дидактичної моделі мовної освіти в гімназії. Наведено науково обгрунтовану та експериментально перевірену технологію навчання здібних і обдарованих учнів, доведено потребу уточнення змісту і мети курсу української мови відповідно до сучасного рівня лінгвістичної науки, виявлено ефективні педагогічні умови навчання та форми проведення занять (аспектні уроки, уроки з розвитку зв'язного мовлення, факультативні заняття, спеціальні лінгвістичні курси тощо). Особливу увагу приділено комунікативній та функціонально-стилістичній спрямованості у навчанні української мови, що забезпечує формування мовної компетенції учнів, підготовку до подальшого професійно-орієнтованого навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912
Шифр НБУВ: РА310213 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|