Жовтан Л. В. Диференціація навчання учнів 7 - 11 класів у процесі поглибленого вивчення предметів природничо-математичного циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Л. В. Жовтан; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 22 c. - укp.Висвітлено питання диференціації навчання у процесі поглибленого вивчення предметів природничо-математичного циклу (на прикладі математики, фізики та інформатики у класах з поглибленим вивченням даних предметів). Диференціацію навчання в спеціалізованих класах розглянуто як дидактичну систему, яка базується на модульному принципі. Науково обгрунтовано, теоретично розроблено й апробовано всі модулі дидактичної системи (Систему діагностики реальних навчальних можливостей учня, педагогічну технологію більш ранньої спеціалізації (організацію пропедевтичного курсу), педагогічну технологію організації мобільних груп, програму "Фізмат-дует", Систему індивідуального Контролю, Систему індивідуальних завдань), визначено їх ефективність і надійність. Обгрунтовано можливість диференціації навчання, сформульовано цілі та визначено умови для її проведення у спеціалізованих класах. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)210-36
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА314542 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|