Кириченко Р. В. Вплив смислової структури тексту на його розуміння студентами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Р. В. Кириченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.Виявлено провідні чинники, що зумовлюють розуміння текстового повідомлення. Встановлено характер зв'язку між смисловою структурою навчального тексту та його розумінням студентами. На підставі структурно-смислового аналізу навчальних текстів визначено їх семантичні параметри, що зумовлюють повне та глибоке розуміння повідомлення. Виявлено критерії, за якими визначається повнота та глибина розуміння навчального тексту. Запропоновано комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування у студентів прийомів розуміння тексту. Розроблено та апробовано програму їх формування з урахуванням структурно-смислових особливостей повідомлення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю944.1-232 + Ч481.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА330363 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|