РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000213618<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федотова І. В. 
Система управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг / І. В. Федотова // Економіка трансп. комплексу. - 2008. - Вип. 12. - С. 66-75. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розроблено систему управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг у вигляді проблемно-орієнтованого контуру. Керуючу підсистему представлено у вигляді структурно-функціональної підсистеми, інформаційно-поведінкової та підсистеми саморозвитку. Структурно-функціональна підсистема включає розширений та елементарний цикли управління. Як об'єкт управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг запропоновано процес взаємовідносин (взаємодії) зі споживачами автотранспортних послуг. На підставі системного підходу об'єкт управління представлено у вигляді керованої підсистеми, яка складається із 2-х підсистем: безпосередньо керованої і побічно керованої.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-81-211.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського