Панченко А. М. Особливості електропостачання рухомих споживачів / А. М. Панченко // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2009. - Вип. 1. - С. 124-128. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто особливості перехідних процесів, що виникають під час роботи тягових двигунів залізничного транспорту. Відмінність цих споживачів полягає в тому, що їх напруга живлення змінюється певним чином, по мірі того, як локомотив переміщується вздовж контактного проводу. А це, в свою чергу, викликає зміну потужності самого тягового двигуна. Проаналізовано вплив на перехідні процеси одночасного живлення з двох сусідніх тягових підстанцій, враховуючи у цьому разі можливі розбіжності рівнів їх напруг. Процеси описано в миттєвих значеннях величин, що дозволяє вибудовувати послідовні ланки різних режимів, в яких кінцеві значення попереднього режиму являються початковими наступного. Описано закономірності перерозподілу навантаження між сусідніми тяговими підстанції по мірі руху потягу та характер зміни потужності самих двигунів від падіння напруги в контактному проводі. Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|