Герасимчук В. Г. Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світових ринках товарів виробничого призначення / В. Г. Герасимчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 125-136. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.
Акцентовано увагу на економічних аспектах цивілізаційної структури сучасного світу та проблемах глобалізації як парадигмі трансформаційних та інтеграційних процесів у світовій економіці. Проаналізовано прогнози світового економічного розвитку за ознакою циклічності. Наголошено на ключовій ролі науково-технічної політики в концепції сталого розвитку. Оцінено конкурентоспроможність підприємств-експортерів промислової продукції. Охарактеризовано стратегічні орієнтири використання експортного потенціалу промислового комплексу України у ході вибору сегментів міжнародних ринків за товарною та географічною ознаками. Розглянуто особливості застосування комплексу маркетингу під час здійснення експортно-імпортних операцій виробниками промислової продукції.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"