Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000206147<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Куденко Н. В. Маркетингове стратегічне планування виробників молочної продукції України / Н. В. Куденко, Н. В. Овсієнко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 368-374. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто основні елементи стратегічного маркетингового планування на прикладі виробників молочної продукції України. Проаналізовано місію, стратегічні бізнес-підрозділи, маркетингові стратегії інтенсивного росту, інтеграції та диверсифікації підприємств-виробників молочної продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-23-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|