РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000205907<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Горбанюк О.  
Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами (закінч.) / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соц. психологія. - 2009. - № 4. - С. 41-54. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглянуто проблему дослідження брендів. Для оцінки іміджу бренду адаптовано лексичну методику з психологічної теорії ознак. Кількісна оцінка іміджу 44 брендів виявила чотирифакторну структуру ознак особистості, які приписуються брендам "компетенція", "екстраверсія", "прихильність" і "макіавеллізм".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.26-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського