Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами (закінч.) / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соц. психологія. - 2009. - № 4. - С. 41-54. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.Розглянуто проблему дослідження брендів. Для оцінки іміджу бренду адаптовано лексичну методику з психологічної теорії ознак. Кількісна оцінка іміджу 44 брендів виявила чотирифакторну структуру ознак особистості, які приписуються брендам "компетенція", "екстраверсія", "прихильність" і "макіавеллізм". Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.26-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|