![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000200165<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Тютюнникова С. В. В2В-маркетинг: влияние характеристик упаковочного оборудования на потребительский выбор / С. В. Тютюнникова, М. А. Голованова // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2008. - № 2. - С. 147-160. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Рассмотрено влияние отдельных факторов на потребительский выбор на В2В-рынке на примере рынка упаковочного оборудования. Определены возможность и целесообразность применения метода парных сравнений для выбора параметров, а также степень их влияния на конкурентоспособность оборудования для упаковки и фасовки сыпучих продуктов. Проанализированы основные подходы, направленные на выявление потребительского предпочтения при приобретении упаковочного оборудования. Проанализированы группы факторов, которые играют определяющую роль в конкурентоспособности упаковочного оборудования наряду с техническими параметрами; особое внимание уделено группе PEST-факторов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.985
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|