РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000194709<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вартанян В. М. 
Разработка маркетинговых стратегий предприятия на основе комплексного прогнозного моделирования / В. М. Вартанян, Д. С. Ревенко // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2008. - № 1. - С. 26-33. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Предложены подходы разработки маркетинговых стратегий предприятий на основании комплексного прогнозного моделирования, а именно на основании построения динамической формы матрицы БКГ. Использование данной методики позволяет рассматривать динамику движения жизненного цикла каждого товара из "товарного портфеля" предприятия, а также прогнозировать его будущее состояние и соответственно для каждого из них разрабатывать стратегию маркетинга. В качестве инструмента прогнозирования предложен метод экспоненциального сглаживания.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1в611.219.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського