Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000194709<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Вартанян В. М. Разработка маркетинговых стратегий предприятия на основе комплексного прогнозного моделирования / В. М. Вартанян, Д. С. Ревенко // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2008. - № 1. - С. 26-33. - Библиогр.: 3 назв. - рус.Предложены подходы разработки маркетинговых стратегий предприятий на основании комплексного прогнозного моделирования, а именно на основании построения динамической формы матрицы БКГ. Использование данной методики позволяет рассматривать динамику движения жизненного цикла каждого товара из "товарного портфеля" предприятия, а также прогнозировать его будущее состояние и соответственно для каждого из них разрабатывать стратегию маркетинга. В качестве инструмента прогнозирования предложен метод экспоненциального сглаживания. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1в611.219.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|