РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000190318<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ястремська О. М. 
Методика визначення узагальнюючого показника ефективності маркетингового комунікаційного процесу / О. М. Ястремська, Ю. В. Челенко // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2008. - № 1. - С. 150-159. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано методичні рекомендації щодо кількісного визначення узагальнюючого показника економічної ефективності маркетингового комунікаційного процесу на промисловому підприємстві, що відображає підсумкові результати сумісної дії окремих показників, які характеризують економічні та мотиваційні ефекти, що можуть мати різну направленість. Комплексний узагальнюючий ефект комунікації запропоновано розраховувати як лінійне співвідношення кількості споживачів з рівнем споживчої задоволеності в межах проміжку часу за множиною носіїв (каналів комунікації), за сумою сегментів позиціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського