Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000187025<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Патора Р. Директ-маркетинг в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / Р. Патора, Н. В. Фігун // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 319-324. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано динаміку розвитку директ-маркетингу; надано характеристику директ-маркетингових заходів. На підставі вивчення національної та зарубіжної літератури встановлено особливості, тенденції та перспективи розвитку. Розглянуто проблеми розвитку директ-маркетингу в Україні; запропоновано шляхи вирішення проблем; визначено напрямки подальших досліджень методів і технологій директ-маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|