РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000181800<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вотченікова О. В. 
Характеристика елементів маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів / О. В. Вотченікова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 515-519. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Надано характеристики ринкових суб'єктів, що функціонують на ринку лакофарбових товарів (ЛФТ). Характеристику виробників, споживачів, торгових посередників і постачальників зроблено з позицій можливостей щодо формування маркетингових систем взаємодії (МСВ). У ролі підприємств-інтеграторів, навколо яких формуються відповідні МСВ, виступають виробники товарів. Дослідження взаємодії ринкових суб'єктів на ринку ЛФТ показало, що формування МСВ відбувається доволі активно, хоча є фактори, що його гальмують. Їх подолання сприятиме підвищенню конкурентоспроможності виробничих підприємств. Наступним етапом дослідження є виявлення коефіцієнтів впливу елементів МСВ на підприємство-інтегратора.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.9-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського