Вотченікова О. В. Характеристика елементів маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів / О. В. Вотченікова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 515-519. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Надано характеристики ринкових суб'єктів, що функціонують на ринку лакофарбових товарів (ЛФТ). Характеристику виробників, споживачів, торгових посередників і постачальників зроблено з позицій можливостей щодо формування маркетингових систем взаємодії (МСВ). У ролі підприємств-інтеграторів, навколо яких формуються відповідні МСВ, виступають виробники товарів. Дослідження взаємодії ринкових суб'єктів на ринку ЛФТ показало, що формування МСВ відбувається доволі активно, хоча є фактори, що його гальмують. Їх подолання сприятиме підвищенню конкурентоспроможності виробничих підприємств. Наступним етапом дослідження є виявлення коефіцієнтів впливу елементів МСВ на підприємство-інтегратора. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.9-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|