РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000181367<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Братаніч Б. В. 
Філософські основи теорії маркетингу / Б. В. Братаніч // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2005. - Вип. 2. - С. 51-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено основні напрямки розвитку філософських основ (ФО) сучасного маркетингу. Проаналізовано вплив філософських теорій на формування методології маркетингу. ФО маркетингу носять плюралістичний характер і включають положення як традиційних, так і постмодерністських філософських напрямків. Постмодернізм функціонує на метапарадигмальному рівні як засада методологічного плюралізму. Філософські засади теорії маркетингу визначаються традиційною філософією.


Ключ. слова: теорія маркетингу, філософські засади маркетингу, постмодерністські виміри маркетингу
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:У + У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського