Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000181367<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Братаніч Б. В. Філософські основи теорії маркетингу / Б. В. Братаніч // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2005. - Вип. 2. - С. 51-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Визначено основні напрямки розвитку філософських основ (ФО) сучасного маркетингу. Проаналізовано вплив філософських теорій на формування методології маркетингу. ФО маркетингу носять плюралістичний характер і включають положення як традиційних, так і постмодерністських філософських напрямків. Постмодернізм функціонує на метапарадигмальному рівні як засада методологічного плюралізму. Філософські засади теорії маркетингу визначаються традиційною філософією. Ключ. слова: теорія маркетингу, філософські засади маркетингу, постмодерністські виміри маркетингу Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:У + У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|