РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000167761<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Палюх І. О. 
Методичні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств / І. О. Палюх, О. В. Безпалько // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 21. - С. 84-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сутність маркетингової товарної політики (МТП) як важливої складової ефективної діяльності підприємств і з'ясовано необхідність її формування. Визначено основні складові формування МТП. Розроблено та запропоновано методичний підхід до її формування на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71985 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського