Палюх І. О. Методичні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств / І. О. Палюх, О. В. Безпалько // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 21. - С. 84-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Розглянуто сутність маркетингової товарної політики (МТП) як важливої складової ефективної діяльності підприємств і з'ясовано необхідність її формування. Визначено основні складові формування МТП. Розроблено та запропоновано методичний підхід до її формування на підприємстві.
Шифр НБУВ: Ж71985Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"