Пономаренко М. С. Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації лікарських засобів та сучасні підходи до введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами. Повідомл. II / М. С. Пономаренко, М. Л. Сятиня, А. А. Бабський, Т. М. Краснянська, О. М. Тернова, В. А. Сятиня, І. В. Грідчина, Н. М. Олійник, В. В. Трохимчук // Фармац. журн. - 2007. - № 4. - С. 10-16. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Краткий исторический анализ свидетельствует о том, что со времен средневековья и до этого времени лечебное и аптечное дело имело и имеет информационно-справочное сопровождение о лечении и лекарствах, их употреблении. Анализ современного состояния информационно-рекламной деятельности как в средствах массовой информации в Украине, так и других государствах мира свидетельствует о нарушениях порядка предоставления рекламных услуг на этапах введения фармацевтического продукта на потребительский рынок Украины. Приведены конкретные случаи прямых нарушений Закона Украины о рекламе лекарственных средств, биологически активных добавок, парафармацевтической продукции. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Р11
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|