Писаренко В. В. Вітчизняний досвід реалізації успішних маркетингових стратегій в агробізнесі / В. В. Писаренко, Т. М. Прислопська // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 2. - С. 144-147. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Надано аналіз діяльності найбільших виробників плодоовочевої консервації в Україні (ЗАТ "Агроекопродукт" (ТМ "Верес"), ЗАТ "Чумак", ТОВ "Сиверфуд" та інші), розглянуто їх маркетингові стратегії (у тому числі щодо виробництва, цін, збуту), а також інші фактори, що привели компанії до успіху. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.152-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|