Медведєва І. М. Вивчення музейної аудиторії як передумова ефективної діяльності сучасного музею / І. М. Медведєва // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 1. - С. 25-29. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Широке практичне застосування з середини ХIX століття освітньої функції музею стимулювало становлення та розвиток нової галузі музеєзнавства - музейної педагогіки. Предметом вивчення даної наукової дисципліни стали закономірності, принципи, методи роботи музею з різною віковою аудиторією. Музейно-педагогічна діяльність, яка здійснюється у різних напрямках, передбачала вивчення дослідження ефективності освітньої функції через аналіз зворотного зв'язку відвідувача й музею. Розглянуто вивчення історичного і сучасного аспектів музейної аудиторії як пріоритетного напрямку музейної діяльності. Відображено історію виникнення інтересу соціології до музею. Приділено увагу шкільній аудиторії, як одній із пріоритетних груп відвідувачів музею. Ключ. слова: музейна педагогіка, музейна аудиторія, відвідувач, музейна комунікація, музейно-педагогічний процес Індекс рубрикатора НБУВ: Ч771.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|