Терещенко Ю. Ф. Міжнародний маркетинг високотехнологічної продукції / Ю. Ф. Терещенко, М. Я. Стадник // Пробл. науки. - 2004. - № 12. - С. 32-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Розглянуто актуальність концепції сучасного міжнародного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств на світовому ринку високотехнологічної продукції. Показано особливість його розвитку, обгрунтовано основні напрямки підвищення рівня вітчизняного експорту високотехнологічної продукції.
Шифр НБУВ: Ж15960Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертаційДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"