Булкин В. И. Использование метода компараторной идентификации знаний для создания компьютерных обучающих программ / В. И. Булкин // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2004. - № 1. - С. 459-464. - Библиогр.: 7 назв. - рус.
Розроблено принципи створення комп'ютерних навчальних програм з використанням методу компараторної ідентифікації знань. Описано алгоритм навчання (запам'ятовування) й алгоритм відновлення знань (повторення) та наведено блок-схеми цих алгоритмів. Показано, що сучасні комп'ютерні навчальні програми повинні функціонувати на основі розроблених алгоритмів навчання (запам'ятовування) та відновлення знань (повторення). Уведено поняття ступеня толерантності, що можна використовувати як критерій якості навчання у разі функціонування адаптивних автоматизованих навчальних систем.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"