Андрущенко В. Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку ХХІ століття : монографія / В. Андрущенко, Л. Горбунова, Л. Зязюн, А. Корецька, М. Култаєва, В. Лутай; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Пед. думка, 2007. - 352 c. - укp.Проаналізовано сучасні філософські та концептуальні засади реформування вищої освіти в Україні. Розглянуто методологію пізнання, парадигмальні зміни сучасного педагогічного мислення та соціально-духовного світу особистості як актуальні аспекти світоглядних і гносеологічних проблем освіти. На підставі аналізу американської філософії навчального плану та освітньо-виховної системи Франції висвітлено зарубіжний досвід функціонування вищої освіти. Особливу увагу приділено становленню вітчизняної сучасної освіти, визначенню її предметного поля, а також теоретичній побудові нових перспектив освітньої дійсності. Запропоновано концепцію філософських засад трансформації вищої освіти в Україні. Проанализированы современные философские и концептуальные основы реформирования высшего образования в Украине. Рассмотрены методология познания, парадигмальные изменения современного педагогического мышления и социально-духовного мира личности как актуальные аспекты мировоззренческих и гносеологических проблем образования. На основании анализа американской философии учебного плана и образовательно-воспитательной системы Франции освещен зарубежный опыт функционирования высшего образования. Особое внимание уделено становлению отчественного современного образования, определению его предметного поля, а также теоретическому построению новых перспектив образовательной действительности. Предложена концепция философских основ трансформации высшего образования в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7 + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА704255 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|