РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000118191<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 6 - 8 лют. 2007 р., Київ. Ч. 1 / ред.: А. М. Колот; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 610 c. - укp.

Висвітлено питання гармонізації фундаментальної й інноваційної складової у процесі підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр". Розкрито роль проектної роботи як засобу підвищення компетентності студентів, визначено умови покращання якості вищої економічної освіти. Обгрунтовано необхідність організації проведення наукових досліджень з питань ефективного функціонування ринку праці. Запропоновано засоби формування активності стереотипно-професійного мислення студентів. Розглянуто теоретичні та практичні підходи до викладання дисципліни "Економіко-математичні методи аналізу та аудиту" у контексті завдань Болонського процесу. Розроблено методику проведення наукового семінару проблемно орієнтованого спрямування. Визначено роль контролю у процесі переходу від авторитарної моделі навчання до самонавчання. Проаналізовано деякі проблеми розвитку навчальних програм та аспекти формалізації стратегічного планування у сфері державного управління. Обгрунтовано напрямки активізації навчального процесу студентів заочної форми навчання.

Освещены вопрсы гармонизации фундаментальной и инновационной составляющих в процессе подготовки специалистов образовательно-квалификационного уровня "Бакалавр". Раскрыта роль проектной работы как средства повышения компетентности студентов, определены условия улучшения качества высшего экономического образования. Обоснована необходимость организации проведения научных исследований по вопросам эффективного функционирования рынка труда. Предложены средства формирования активности стереотипно-профессионального мышления студентов. Рассмотрены теоретические и практические подходы к преподаванию дисциплины "Экономико-математические методы анализа и аудита" в контексте заданий Болонского процесса. Разработана методика проведения научного семинара проблемно-ориентированной направленности. Определена роль контроля в процессе перехода от авторитарной модели обучения к самообучению. Проанализированы некоторые проблемы развития учебных программ и аспекты формализации стратегического планирования в сфере государственного управления. Обоснованы направления активизации учебного процесса студентов заочной формы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211 я431 + У9(4УКР)49:Ч30/49 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350283 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського